Alla inlägg den 15 april 2011

Av Mamman - 15 april 2011 17:59

Har inte hunnit med att blogga på sista tiden pga:

-Jag har fått in all ved i pannrummet, utan hjälp och då har jag ändå skött mitt hem och barnen har fått riktig lagad mat osv...

-Utemöblerna som jag trodde var i trä visade sig vara i plast.. :-/

Men men, det var ju ett bra pris ändå och jag fick ju dynor och parasoll med på köpet så det kändes ändå okey.

-Jag har krattat och räfsat ute i trädgården och på grusplan framför huset.

Ser riktigt fint ut.

-Tvätten har börjat hängas ute på torkvindan -Lovely!!


Jag har gjort slut med "han som jag gått ut med på fb att vi har ett förhållande"

och nu har jag börjat dejta "han som inte var redo för att gå in i ett förhållande med barn"...

Rörigt värre?! Mjo, men det känns bra och jag tar det lugnt utan att släppa fram för mycket känslor.. Tiden får avvisa om han menar allvar eller om han bara vill "leka".

Han kommer faktiskt ut till oss ikväll, så nu ska jag hämta in tvätten och gosa med min äldsta son innan han oxå ska sova. :-)


Förresten, idag hade vi grillpremiär och det smakade sommar!!

Pommes och grillad fläsk karré blev det till middag.

Fläsk karrén fick ligga och gosa till sig i Garlic och Chili marinad och den var riktigt god! -Tips! ;-)


Vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards